Verkeer, vervoer en waterstaat

Wat heeft het gekost?

Baten en lasten per programma

Exploitatie (bedragen x € 1.000)

Primitieve begroting

Na wijziging

Realisatie

Verschil

Baten

47

597

277

-321

Lasten

4.944

5.974

5.713

261

Resultaat voor bestemming

-4.896

-5.377

-5.437

-60

Mutaties reserves

Baten

60

579

611

31

Lasten

0

136

136

-1

Totaal mutaties reserves

60

444

474

30

Resultaat na bestemming

-4.836

-4.933

-4.962

-29

Verschillenanalyse

2.

Verkeer, vervoer en waterstaat

Verkeer en Vervoer - Gladheidsbestrijding
Vanwege de reeds aanwezige zout voorraad en de relatief weinig winterse dagen in 2020 hebben we een voordeel op de aanschaf van strooimateriaal behaald van € 26.000.

26.000

V

I

Verkeer en Vervoer - Wegen
Op wegen is een nadeel gerealiseerd van € 120.000. Dit verschil wordt volledig verklaard door een hogere doorbelasting vanuit de interne organisatie.

-120.000

N

I

Verkeer en Vervoer - Reserve programma 2
Er is meer onttrokken uit de reserve kapitaallasten om de gestegen lasten van afschrijvingen in programma 2 te dekken. Dit levert een voordeel op in programma 2 van € 30.000.

30.000

V

I

Verkeer en Vervoer - Diversen
Overige kleine afwijkingen op het programma Verkeer en vervoer.

35.000

V

I

Deze pagina is gebouwd op 05/31/2021 08:47:10 met de export van 05/31/2021 08:33:36